„Równać Szanse 2017” w Bieszczadach

W dniach od 11 do 13 października uczniowie biorący udział w projekcie pod hasłem „Jednym Dźwiękiem Wyłamuję Drzwi”,
w ramach Programu Równać Szanse 2017, odbyli wycieczkę w Bieszczady z bazą w Ustrzykach Górnych. Za organizację tego wyjazdu odpowiedzialni byli: Gabriela Depa, Anna Mazan, Karolina Dziuba i Karolina Niezgoda. Pierwszego dnia, zaraz po przyjeździe zwiedzaliśmy Rynek oraz największe w Polsce Muzeum Kultury Ludowej w Sanoku. Drugiego dnia rano rozpoczęliśmy naszą wędrówkę, aby zdobyć najwyższy szczyt Bieszczadów – Tarnicę . Naszym przewodnikiem był pan Piotr Rogala który przybliżył na historię i geografię Bieszczadów.  Na szczyt dotarliśmy prawie wszyscy. Na koniec dnia  dowiedzieliśmy się że p. Piotr nie jest tylko przewodnikiem, ale również wspaniałym muzykiem. Mieliśmy okazję posłuchać kilku utworów w jego wykonaniu. Ostatniego dnia podczas powrotu odwiedziliśmy zagrodę żubrów i kościółek w  Mucznem. Wycieczka nie odbyłaby się bez naszych opiekunów p. Urszuli Puzio-Szewc, p. Artura Brandysa, p. Mariusza Szamraja i Arkadiusza Borawiaka, jak również bez naszego pana kierowcy którym był Konrad Popielarz. Cała ten wyjazd miała na celu zainspirować nas do napisania własnego utworu. Być może za niedługo usłyszycie nas w  wykonaniu kilku bieszczadzkich utworów.

Zdjęcia z wycieczki możecie oglądać tutaj 🙂