Lesianie na wycieczce po Wyżynie Krakowsko Częstochowskiej

ZPiT Lesianie na zakończenie tegorocznych działań  w dniach 17-18 czerwca wybrał się na dwu dniową wycieczkę.  W pierwszym dniu wycieczki grupa zwiedzała przepiękny Ojcowski Park Narodowy. Wycieczkę rozpoczęliśmy od spotkania z panią przewodnik która, oprowadziła nas po zamku na Pieskowej Skale, potem zobaczyliśmy sławną Maczugę Herkulesa a następnie przejechaliśmy do samego Ojcowa aby spacerem wzdłuż doliny Prądnika zobaczyć Bramę Krakowską, Źródła Miłości, jaskinię Ciemną i Kaplicę na Wodzie.

Po południu przejechaliśmy do miejsca noclegowego gdzie w pięknym ogrodzie nad rzeką trwały zabawy aż do wieczora.

Następnego dnia po śniadaniu wyruszyliśmy na spotkanie przewodnika tym razem w Krakowie. Pani przewodnik opowiadała niezwykłe legendy i ciekawostki o starym mieście Kraka tak więc, mogliśmy na nowo odkryć to wspaniałe miasto. Po południu zwiedzaliśmy jeszcze ogród doświadczeń Stanisława Lema w którym można zgłębiać widomości jak działają prawa fizyki.

Wycieczka była bardzo udana. Mogliśmy ją zrealizować dzięki przedsiębiorczości Zespołu który częściowo zebrał fundusze poprzez kolędowanie w styczniu, oraz przy wsparciu UMiG Kolbuszowa. Grupa już snuje plany na kolejne wyjazdy.